Egetberedskab.dk
Tryghed starter med en plan
Egetberedskab.dk er Hovedstadens Beredskabs digitale platform til alle, der arbejder med beredskabsplanlægning og forebyggelse på deres arbejdsplads. Her får du de værktøjer og den struktur, der gør det enkelt at oprette, tilpasse og vedligeholde en beredskabsplan.
Med egetberedskab.dk bliver beredskabsplanlægning en del af hverdagen. Platformen giver overblik og styrker samarbejdet mellem ledere, driftsansvarlige, arbejdsmiljørepræsentanter og medarbejdere
Egetberedskab.dk er for alle institutioner og virksomheder i Hovedstadens Beredskabs dækningsområde. Platformen er gratis for offentlige institutioner i København, Frederiksberg, Hvidovre, Rødovre, Dragør, Glostrup og Albertslund. Andre institutioner eller virksomheder inden for området kan få adgang efter aftale. Pris herfor følger snarest.
Hvad kan du med egetberedskab.dk?
- Digital beredskabsplan: færdig skabelon, der kan tilpasses til jeres organisation
- Opgaveoverblik og påmindelser: sørger for, at planen altid er opdateret
- Vidensbank: opdateret viden, skabeloner og guidelines fra Hovedstadens Beredskab
- På vej i 2025: DKV-egenkontrol (drift, kontrol og vedligehold) – hjælper jer med at dokumentere egenkontrol og overholde lovkravene
Fordele for din arbejdsplads
Med egetberedskab.dk sparer I tid med en enkel, digital løsning, der giver jer overblik over roller, opgaver og deadlines. I får lettere ved at opfylde lovkravene i bygningsreglementet BR18, samarbejdet på tværs af medarbejdere styrkes, og viden bevares i organisationen, selv hvis nøglepersoner stopper.