10. marts 2026
Tillykke til de nye brandkadetter
Fredag den 27. februar dimitterede 12 unge brandkadetter efter et to ugers intensivt forløb hos Hovedstadens Beredskab.
Fredag den 27. februar 2026 fejrede Hovedstadens Beredskab dimission for 12 nye brandkadetter.
I løbet af de to forgangne uger har de unge gennemført et intensivt og lærerigt forløb, hvor uddannede brandfolk og ambulancereddere har undervist dem i brand, redning og teambuilding.
Ved dimissionen viste kadetterne et udsnit af de færdigheder, de har tilegnet sig. Til stor glæde for familie, venner og undervisere.
Vi ønsker alle kadetterne et stort tillykke med dimissionen.
Læs mere om Ungdomsbrandkorpset her: Ungdomsbrandkorpset – Hovedstadens Beredskab
