Sikring / AIA – Automatisk Indbruds Alarm
Vidste du, at vi kører til ca 3.400 tyverialarmer årligt?
Vi skaber tryghed i form af sikring af institutioner, skoler, sportshaller, biblioteker og bygninger. Vi tilbyder en samlet sikringsløsning, som indeholder overvågning af tyveri-, teknik- og overfaldsalarmer samt den efterfølgende vagtkørsel. Vi står for den daglige administrative drift og har kontakten til de forskellige servicefirmaer og jer som kunde.
Sådan undgår du unødvendige alarmer
- Luk døre og vinduer inden alarmen tilkobles
- Rengør PIR (detektor) jævnlig for støv og spindelvæv
- Vær opmærksom på ophæng af bevægelige
genstande i loftet (guirlander, påskepynt, halloweenpynt mv.) - Vær opmærksom på tidspunkt for automatisk tilkobling
- Del de gode råd med brugere af jeres institution/bygning, rengøringspersonale, håndværkere og dine kolleger.
Vagtcentralen ved afmelding af alarm:
- Følg instruksen til jeres alarm – se brugervejledning herunder
- Ved behov for assistance kontakt da vores døgnbemandet vagtcentral på telefon: 70 210 200
Brugervejledninger for afmelding af alarmer – PRINT og hæng op ved anlæg
- Brugervejledning for afmelding af ALARM S2
- Brugervejledning for afmelding af ALARM S5
- Brugervejledning for afmelding af ALARM S10
- Brugervejledning for afmelding af ALARM S15
- Brugervejledning for afmelding af ALARM S18
- Brugervejledning for afmelding af ALARM S20
- Brugervejledning for afmelding af ALARM AJAX
- Brugervejledning for afmelding af ALARM Alphavision
- Brugervejledning for afmelding af ALARM Galaxy
- Brugervejledning for afmelding af ALARM NOX
- Brugervejledning for afmelding af ALARM SPC
Link til G4S brugervejledninger >>>
Sådan fejlmelder du
Ved tekniske fejl kontakt servicefirma Kemp og Lauritzen direkte via mail:
kk-service@kemp-lauritzen.dk
Ved fejl på cyberkey og elektronisk nøgleboks kontakt firmaet Birepo System APS Håndværkerbyen 17, 2690 Greve, 43 90 37 33